piątek, 20 marca 2015

#shareweek2o15


W tym roku po raz pierwszy w ramach akcji #shareweek postanowiłam podzielić się  blogami, które czytuję i uważam, że warto je rozpowszechniać...

Moje TOTP:

Jakub Prószyński - czyli PijaruKoksu.pl
O Jakubie można powiedzieć wiele, ale  pewnością jest dla mnie guru marketingowo-socialmediowym.
O_o
Jego notki są kopalnią wiedzy na temat aktualności marketingowych, a pomysły, którymi się dzieli sprawdzają się również w bardziej ekstremalnych sytuacjach - w ostatnich dniach jeden z jego kejsów uratował mi skórę przed grupą studentów!
I jak tak się trochę przymknie oko na te wszystkie gry i zignoruje ilość godzin, które spędza facet na oglądaniu reklam... to trzeba przyznać, że jest normalny :-)

Marysia Górecka - czyli MamyGadzety.pl
Uwaga - blog parentingowy!
(jeden jedyny, który czytam - przysięgam)
(link do niego znalazłam u w/w Jakuba)
Marysię uwielbiam za wszystko. Na jej wpisy czekam z utęsknieniem.
Jako mama trójki brzdąców (nie wiem jakim cudem) znajduje czas na bardzo dopracowane i jednocześnie zabawne teksty. Co ważne - udowadnia, że dzieci to nie kara i usprawiedliwienie bałaganu w domu, spóźniania się czy zapominalstwa.
Marysia wie, że ma rodzinę patologiczną i podchodzi do tego z godnym pozazdroszczenia dystansem :-)
Dla tych, którzy nie polubią formy w jakiej autorka pisze, blog mamygadzety.pl  może być świetnym źródłem inspiracji prezentowych.
PS. Z tym blogiem mam też jeden problem (i spać nie mogę po nocach) - dzieci rosną... Marysiu, co będzie za 15 lat?!

Piotr C. - czyli PokolenieIkea.com
Jeden z tych blogów, który najczęściej cytuję, choć oczywiście nie raz myślałam...co za tępak.
Jak w każdym długoletnim związku i między nami zgrzyta, ale mimo wszystko lubię tam zaglądać :-)
PS. Pamiętajcie - ja też jestem lemingiem. Nie ma się czego wstydzić.

Mogłabym polecić jeszcze kilka innych pozycji, ale nie dajmy się zwariować i zacznijmy od najlepszych. Za rok (mam nadzieję) zrobię mały update... choć nie wierzę, że na podium coś się zmieni :-)



Akcję Share Week od kilku lat organizuje Andrzej Tucholski z bloga JestKultura.pl.
(którego nawet nie śledzę :-))
Link do jego wpisu dotyczącego akcji znajdziecie tu.

2 komentarze:

  1. Pisz w sprawie tej współpracy, zobaczymy co się urodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W... bólach :-)
      Napiszę... i postaram się wcześniej, niż w 2o22.

      Usuń